Difference between Master' Thesis vs Doctoral Thesis



Prof. John W. ChinneckDept. of Systems and Computer Engineering Carleton University Ottawa, Canada

" How to Organize your Thesis" (In English)


For Burmese Language

မဟာဘြဲ႔လြန္က်မ္း ႏွင့္ ပါရဂူဘြဲ႔လြန္က်မ္း၏ အဓိက ကြာျခားခ်က္မွာ ဘြဲ႔လြန္က်မ္း၏ ဖြဲ႔စည္းပံုမဟုတ္ပဲ ဘာသာရပ္ဆိုင္ရာ ျပႆနာအတိမ္အနက္ ႏွင့္ ၎အားေျဖ႐ွင္းႏိုင္မႈ အဆင့္ပင္ျဖစ္သည္။

မဟာဘြဲ႔လြန္က်မ္းသည္ အသိပညာနယ္ပယ္ တိုးတက္ဖြံ႔ျဖိဳးမႈ၌ တစ္စိတ္တစ္ေဒသအားျဖင့္ အေထာက္အကူျပဳမႈ (သို႔မဟုတ္) ေကာင္းစြာဖြံ႕ျဖိဳးေနျပီးျဖစ္ေသာ နည္းပညာမ်ားအား မိမိျပဳလုပ္မည့္ သုေတသနနယ္ပယ္အသစ္၌ အသံုးခ်ႏိုင္မႈ ျဖစ္သည္။

ပါရဂူဘြ႔ဲလြန္က်မ္းသည္ အသိပညာနယ္ပယ္၌ ဆန္းသစ္တီထြင္ႏိုင္မႈ ႐ိွေသာ အေတြးအေခၚမ်ားအား ေပးႏိုင္ရေပမည္။ ထို႔ေၾကာင့္ ပါရဂူဘြဲ႔လြန္က်မ္းတြင္ ပိုမိုခက္ခဲေသာ ျပႆနာအား ႐ွာေဖြေျဖ႐ွင္းရန္ လိုအပ္၍ ပိုမိုတိက်ခိုင္မာေသာ ဘာသာရပ္ဆိုင္ရာ အသိပညာအား ေပးစြမ္းႏိုင္ျခင္း႐ွိရန္ လိုအပ္ေပသည္။

No comments:

Post a Comment